vrijdag 17 augustus 2012

Prik


Gewapend met dit gereedschap en pannenkoeken op het menu?
Meer aansporing had Verne niet nodig.
Hier wordt voortaan netjes met bestek gegeten!
Check maar...



Ondertussen ook op Vernes verbale menu beland:
Koek, boek, hopla en uit. Heel veel uit.

'Uit' wil zeggen: gelieve mijn hoedanigheid ten opzichte van dit voorwerp of deze situatie te wijzigen, dank u. Dat kan dus in/ uit bad zijn, in/uit de stoel, binnen/ buiten spelen, in/uit de buggy, in/uit vanalles eigenlijk.
Dat woord heeft hem vrij veel macht gegeven, want hij gebruikt het heel de dag door om perfect duidelijk te maken wat hij wil. En hij weet donders goed dat wij het verstaan.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat we ook akkoord gaan, maar dat heeft hij nog niet helemaal door.
Vijftig UIT's later nog steeds in de buggy moeten blijven zitten levert een lichtjes gefrustreerde Verne op. Let me tell you!

5 opmerkingen:

peterEwout zei

de max!
en nu een "uit"-video graag :)

grootmoe zei

ongelofelijk!!!!

Unknown zei

Flink he. Hij wordt peuter zeker? Of mag ik hem nog 'mijn baby' noemen?

Unknown zei

Oh, nee nee... hij is echt mega-super-leuk groot aan het worden! Zie hem eten! Zelf ik wordt er trots van en ik heb hier niets mee te maken!

Da's echt zo zalig om die kleine mannen gelijk groten met mes en vork te zien eten! Wat een concentratie! Wat een coördinatie! Voor mij is dat één van de wonderen van het groter worden! Ineens kunnen ze dat... poef!

En wel met pannekoeken die uit elkaar vallen!

Unknown zei

Dat zorgt voor extra pret natuurlijk...zoals het binnenslurpen van een sliertje spaghetti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...